گالری تصاویر
پیوندهای مهم
  • پورتال امام خمینی
  • دفتر مقام معظم رهبری
  • ریاست جمهوری
  • معاونت امور مجلس
  • نقشه جامع علمی کشور
  • Ministry of Science, Research and Technology
  • صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی کشور
پروسه بررسی اصالت اسناد تنظیمی در دفاتر اسناد رسمی از طریق سامانه

اطلاعیه : بررسی اصالت اسناد تنظیمی در دفاتر اسناد رسمی از طریق سامانه

طبق اعلام اداره کل امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، بهره برداری از سامانه ثبت الکترونیک اسناد از تاریخ 1393/6/26 آغاز گردیده است، لذا از تاریخ مزبور کلیه اسناد تنظیمی در دفاتر اسناد رسمی از طریق این سامانه ثبت می گردد. به منظور بررسی اصالت هر یک از اسنادی که در سامانه به ثبت رسیده است، شناسه یکتا و رمز تصدیق اختصاص یافته که با ورود به درگاه الکترونیکی:   http://www.ssaa.ir

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و قسمت خدمات الکترونیکی و درج شناسه و رمز تصدیق (مندرج بر روی اسناد)، امکان کنترل تصدیق اصالت، شماره و محل دفترخانه صادرکننده سند و اصحاب سند، نوع سند و تاریخ صدور آن فراهم و دیگر نیاز به مراجعت مستقیم اشخاص به اداره کل امور اسناد و سردفتران برای کنترل تایید اصالت اسناد نیست. 

اداره کل ارزیابی و نظارت
سامانه تایید اسناد کنسولی
برای تایید کلیه اسناد کنسولی و دانشجویی اعم از وکالتنامه ، گواهی امضا، تایید مدارک دانشجویی و پزشکی امکان پذیر است
سامانه روادید الکترونیکی
امکان دریافت روادید الکترونیک به صورت برخط در این سامانه تعبیه شده است
سامانه امور کنسولی و ایرانیان
در این سامانه کلیه فرم های کنسولی و قوانین مربوطه درج گردیده است
کليه حقوق اين سايت متعلق است به وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي ايران